wtorek, 24 czerwca 2014

Yo soy.

Witam państwa. O matko, dwudziesty czwarty czerwiec.. fajnie nie? Ale dobra, do rzeczy. Miałam wracać pierwszego maja, lecz.. zresztą nieważne, każdy się chyba domyślił. Sprawa wygląda tak:
Macie dwie opcje:
1. Usuwam tego bloga.
2. Wracam, ale tylko i wyłącznie po to, by dodać epilog.
Miałam tu nawet fajny pomysł, ale nie wypalił. Mam za dużo blogów, więc... przykro mi. Epilog albo nic ;D
Znajdzie mnie tu:
{ Opowiadania Kickin It }
Future sounds like us - wzorowane na Tylko ciebie chcę
You make me heart attack
The fallen love - zdecydowanie różniący się, bo zawierający elementy fantastyki. Wampiry, upadłe anioły itp.
Love is my answer to your hatred - zupełnie nowy wzorowany na kilku moich ulubionych serialach. Castle, Zabójcze Umysły, CSI, NCIS, Czarna Lista, Unforgettable. Tak wgl czy to nie dziwne, że oglądam tylko taką tematykę? :O

Mam nadzieję, że czytelników nie straciłam ;c

KOCHAM WAS, 
Lexi ♥

9 komentarzy:

  1. Tyle czekając, nie pamiętam z grubsza o co chodziło, ale jestem za wstawieniem epilogu.
    Seriale kryminalne rządzą! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Cleo M. Cullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za epilogiem tylko szkoda że już koniec

    OdpowiedzUsuń
  4. Epilog!
    Lepiej skończyć to, co się zaczęło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Epilog kochana <3
    Już bardziej wole eepilog niż żebyś usuwała tego bloga :***
    Kocham Cię bardzo i czekam na (zapewne) cudowny koniec tego opowiadania <3 a Olciu nie usuwaj tego bloga bo będę chciała go czytać całego od początku (napewno po kilka razy do niego wróce) tak więc proszę o rozpatrzenie mej prośby :** Kc i wpadnij do mnie na drugiego bloga bo dodałam 2 rozdział <3 paaa trzymaj się moja mordko <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardxo lubiłam tego bloga. Pamiętam każdy rozdział. Możemy się pokłócić o rozdział i epilog? 7 niebo by się kłaniało...Jesteś bardzo oryginalna, a to opowiadanie było cudne... pewnie, że chcę epilog <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za epilogiem :) Też oglądam takie seriale ;D

    OdpowiedzUsuń