poniedziałek, 24 lutego 2014

Goodbye, everyone.

Jestem idiotką.
Nie przesadzam.
Pojebaną idiotką.
Nie dodaję rozdziałów. Przepraszam. Obiecuję. Znowu nie dodaję. Znowu przepraszam. Znowu obiecuję. Takim oto sposobem krąg się zatacza, a ja nic nie robię, bo nie mam na to czasu. Wniosek jest tylko jeden.
Odchodzę.
Ze wszystkiego.
Każdy blog, jaki mam, przestanie funkcjonować.
Nie usunę ich jednak. Będą dalej.
Wrócę?
Tak.
Kiedy?
W maju, dokładnie pierwszego.
Z czym?
Z nowymi rozdziałami, oraz z kilkoma nowymi blogami i... Leolivią.
Dla zainteresowanych linki:
THE FUTURE SOUNDS LIKE US.
YOU ARE MY DESTINY. DO NOT BE AFRAID, JUST ACCEPT IT.
SOMOS DE DOS MUNDOS DIFERENTES.
ONE DECISION CAN MAKE CHANGE YOUR LIFE IN NIGHTMARE
Mam nadzieję, że te kilka tygodni beze mnie wyjdą wam na dobre. Wybaczcie, ale muszę się skupić przede wszystkim na nauce.
Zapomnicie o mnie?
Oby nie.
Od razu uprzedzam, że większość blogów oczywiście będę czytać, ale nie zawsze komentować. Do zobaczenia... kiedyś.
Wasza AleXandra Howard <3

9 komentarzy:

  1. Kilka tygodni? Dokładnie 9.
    Nie osądzam, obiecuję, że będę czekać.
    Powodzenia i trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę za Tobą tęskniła<3
    Wracaj szybko<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi smutno ;( moje życie powoli traci sens .... Zastanawia mnie to dlaczego wszystkie wspaniałe blogerki robią sobie przerwę lub odchodzą.... Za niedługo żadna z was nie będzie już pisać ;( Ale nie martw się, będę czekać na wielki powrót ;D
    Twoja Ann ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż wiem co czujesz, mam podobnie ;c
    Czekam na powrót i nowe rozdziały ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Chciałabym zaprosić Cię na mojego nowego bloga, ale zauważyłam, że bardzo dobrze piszesz. Muszę przejrzeć Twoje blogi, żeby sobie wybrać coś dla siebie, ale jeżeli ma nie być Cię do pierwszego maja to jestem pewna, że zdążę nadrobić zaległości. :)

    [SPAM]
    Sześcioro młodych przyjaciół wraca do miasta, gdzie wszystko się zaczęło. Niektórzy z nich szukają odpowiedzi na pytania związane z ich życiem, inni próbują w spokoju dożyć swoich ostatnich dni. Opowiadanie pełne tajemnic z przeszłości, żądzy miłości, próby odzyskania siebie. Jak potoczy się dalsza historia Niny, Piotra, Ani, Artura, Daniela i Luizy? Czy zdobędą to czego szukają?
    Wszystko na: http://wszystko-ma-swoj-poczatek-i-koniec.blogspot.com
    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=roIV_nmTSWE

    Zapraszam i pozdrawiam,
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Laskaaa TRZECI JUŻ!!! Błagam dodaj rozdział bo już nie wytrzymuję😵plisplisplisplisplisssss♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest 4 maj a ty dalej nie dodałaś rozdziału. Prosze cię dodaj bo piszesz super i szkoda by było jak byś przestała i straciła te czytelniczki :) plis dodaj !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ey no ! Wiesz ktorego dzisiaj mamy. .. hmmm. ..tak 19 ! Czemu nie dodajesz . Swietnie piszesz. Tesknimy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LIEBSTER AWARD przeze mnie Więcej informacji pod http://bones-castle-holmes-i-inne-op.blogspot.com/2014/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń